Succesvolle Social Media actie van Prénatal, Pampers en Vriesia

Geplaatst op: 08-10-2012

Succesvolle Social Media actie van Prénatal, Pampers en Vriesia

Eind augustus heeft Prénatal een Social Media winactie gelanceerd op Facebook, hierbij konden 10 gelukkige Facebook fans van Prénatal een jaar lang gratis Pampers winnen. Na een zeer succesvolle actie was het dan eindelijk zover!

Eén van de 10 winnaars 

In de nieuwe flagshipstore van Prénatal Hearts te Amersfoort Vathorst was afgelopen week donderdag 4 oktober 2012 één van de 10 winnaars uitgenodigd. De gelukkige, kersverse moeder Wendy uit Arnhem kwam samen met haar 4 maanden oude dochtertje Lisa de prijs in ontvangst nemen; een enorme stapel Pampers. Zijzelf zegt hierover: "Ongelooflijk, dat ik uit al die 13.000 mensen één van de winnaars ben. Fantastisch!".

Goede en succesvolle samenwerking

Volgens de betrokkenen is dit een mooi voorbeeld van een goede samenwerking tussen leverancier, groothandel en retailer. "Prénatal omarmt deze vorm van samenwerking enthousiast", zegt Evelien Riupassa, Social Media Specialist bij Prénatal. "Als je op deze manier samen iets voor elkaar kunt betekenen is dat toch een prachtig initiatief, vooral voor de prijswinnaars natuurlijk! Dit gaan we zeker vaker doen."

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief