SC Johnson BAMA presenteert nieuwe displays op winkelvloer

Geplaatst op: 15-10-2012

SC Johnson BAMA presenteert nieuwe displays op winkelvloer

SC Johnson BAMA, producent van schoenverzorgings- en comfortproducten, introduceert nieuw Point of Sale-materiaal (POS) op de winkelvloer. Na het nieuwe design van de verpakkingen in 2009 zijn nu de displays geoptimaliseerd. De nieuwe generatie displays is al beschikbaar en voldoet aan de diverse behoeften van winkeliers.

Overzichtelijke en praktische indeling

De permanente displays, toonbankdisplays en displays voor seizoenspromoties hebben een frisse look gekregen, gericht op de vrouwelijke doelgroep. De nieuwe displays hebben een duidelijke, praktische indeling met heldere aanduidingen. Dit vergemakkelijkt niet alleen de aankoopbeslissingen van de klant, het leidt ook tot meer impulsaankopen.

Verkoopondersteunend voor klant

"Bijna 100% van de aankoopbeslissingen op het gebied van schoenverzorging wordt op basis van het POS-materiaal genomen. De klant wil het product goed kunnen zien en aanraken. Onze nieuwe displays zijn ontworpen om de klant gedurende zijn aankoop nog beter te ondersteunen.", aldus Benno Duetz, General Manager van SC Johnson BAMA Duitsland.

Ruimtebesparend design

De ruimtebesparende, driehoekige vorm van de permanente displays is vernieuwend. Hierdoor passen zij in elke winkelomgeving en zijn de producten van alle kanten goed zichtbaar. De accessoires en zorgproducten nemen een centrale plek in bij het nieuwe POS-materiaal, zodat klanten snel vinden wat ze zoeken. Daarnaast zijn de vernieuwde displays voor seizoenspromoties dankzij het flexibel inzetbare ontwerp gemakkelijk plaatsbaar in alle winkels.

Het nieuwe BAMA POS-materiaal is in verschillende variaties verkrijgbaar en wordt geleidelijk geïntroduceerd in de winkels.

Meer artikelen

Default 120x600
Algemeen
Schrijf u in voor de nieuwsbrief