Retail Event Nederland: Productinnovatie en inspiratie voor de fysieke retailer
Geplaatst op: 05-03-2013

Retail Event Nederland, de retailvakbeurs voor het fysieke kanaal, biedt retailers in zowel food als non-food branches handvatten om hen voor te bereiden op de trends en veranderingen in de retailwereld. Op het evenement krijgen retailprofessionals de kans om kosteloos demonstraties van innovatieve toepassingen en inspirerende seminars bij te wonen.
Dit nieuwe vakevenement, dat plaatsvindt op woensdag 27 en donderdag 28 maart 2013 in Expo Houten, biedt oplossingen voor grootwinkelbedrijven en zelfstandig detaillisten.
Innovatie in retail
Het thema dit jaar is Innovatie in retail. Daarbij ligt het accent op ontwikkelingen die de winstgevendheid van retailers kunnen vergroten, zoals winkelinrichting, service, winkelautomatisering, geldafhandeling en shopper marketing. Ook oplossingen op het gebied van omnichannel retailing komen ruimschoots aan bod.
Toekomst van het winkelen
De toekomst brengt een nieuwe retailstructuur en dit evenement biedt producten en oplossingen die inspelen op deze nieuwe manier van winkelen. Daarnaast veranderen het shopgedrag en de wensen en eisen van de consument voortdurend. Retail Event Nederland neemt retailers mee naar de toekomst en biedt hun de mogelijkheid om bekend te worden met de laatste ontwikkelingen, trends en innovaties binnen de retailsector.
Diverse seminars
Diverse brancheorganisaties en kenniscentra organiseren seminars die inspelen op actuele ontwikkelingen en uitdagingen in het fysieke retailkanaal. Eén van de seminars wordt gegeven door het Gastvrijheidsgilde. Dit seminar gaat over professionele gastvrijheid. Dit biedt retailers informatie over hoe een gastvrije houding van management en medewerkers zorgt voor een beter imago, hogere klanttevredenheid en meer verkoop. Quotus Research verzorgt een seminar over de mogelijkheden die een fysieke winkel heeft om zich te profileren en te onderscheiden van webwinkels. Hoe houdt een retailer zijn of haar winkel aantrekkelijk voor de consument?
Meer informatie
Kijk voor meer informatie over het evenement, het programma en de gratis bezoekersregistratie op www.retaileventnederland.nl.
Meer artikelen
- [04-02]XCJ Reclameproductie ontwikkeld introductiebox voor Multi-Gyn en Multi-Oral…
- [22-01]Stichting Drogisterij en Parfumerie Belangen organiseert bijeenkomst voor o…
- [23-11]De A.Vogel Advies Expert 2015 van DrogiWeb is bekend!
- [21-09]Alexander Wang ontwerpt Limited Edition fles voor Evian
- [25-06]L’Oréal opent eerste Outlet Store in Nederland
- [01-06]Crowdfundcampagne voor succesvolle behandelmethode voor (ex-)borstkankerpat…
- [28-05]Schokkende video: wat uv-straling doet met je huid zonder goede bescherming…
- [28-04]Eten we genoeg groente, fruit en vis?
- [23-04]Win bij Kruidvat met de haarstylingproducten van Proset leuke prijzen
- [21-04]Verras mama: ontwerp je eigen persoonlijke Kleenex tissuebox voor Moederdag…
- [10-04]Meda Pharma beloond persoonlijk winnende Etos-filialen met taart
- [04-03]Odorex vijf jaar sterhoofdsponsor van Drunense Duinenloop
- [03-03]OTC Medical neemt anti-transpirant Perspirex over
- [09-02]2014 recordjaar voor cosmeticamerk essence en Catrice
- [04-02]Kuypers Cosmetics nieuwe distributeur van Starbalm en Sunbada
- [03-02]XCJ en OTC Medical breiden samenwerking uit
- [02-02]Drogisterijen voor consument slecht bereikbaar
- [14-01]Nieuwe proefexamens Pharmacon
- [29-12]Win bij DrogiWeb een Zelf Zorg dag t.w.v. 150 euro!
- [29-12]Bach Rescue Remedy Pets, speciaal voor dieren
- [23-12]Pharmacon voldoet aan beleidsregels aanwijzing examenorganisaties drogister…
- [10-12]Pop-up store van Weleda in Haarlem
- [11-11]E-health zelfmanagementprogramma voor mensen met chronische huidaandoening…
- [10-11]Pour Vous Hoeben geopend in Panningen
- [28-10]Check Je Werkstress Week in november