Pop-up store van Weleda in Haarlem

Geplaatst op: 10-12-2014

Pop-up store van Weleda in Haarlem

Op 3 december heeft Weleda haar eerste pop-up store geopend aan de Zijlstraat 59 in Haarlem. Met deze tijdelijke winkel wil Weleda gedurende een maand haar unieke belevingswereld dicht bij de consument brengen.

De organisatie zal ook geld gaan inzamelen voor Serious Request 2014, georganiseerd vanuit het Glazen Huis op de Grote Markt in Haarlem.

Kennismaken met natuurlijke producten

De pop-up store is een primeur voor Weleda Benelux en het concept zal, indien succesvol, herhaald worden in andere Nederlandse en Belgische steden. Het hoofddoel van deze tijdelijke winkel is echter niet het verkopen van producten. Deze worden immers breed verdeeld via een netwerk van o.a. natuurwinkels en drogisterijen.

Maaike Stufkens, Marketing Manager Weleda Benelux: "In onze pop-up stores willen we consumenten in de eerste plaats laten kennismaken met de Weleda Wereld. Hierin spelen onze producten de hoofdrol, maar we willen vooral het verhaal erachter vertellen: de eerlijke, natuurlijke ingrediënten, de werkzaamheid en de kwaliteit. Zo is er een schoonheidsspecialiste aanwezig die persoonlijk advies en behandelingen geeft."

Duindoorn voor Serious Request

Niet ver van de Weleda pop-up store bevindt zich het Glazen Huis. Vanuit deze locatie organiseert radiozender 3FM Serious Request 2014, de bekende inzamelactie ten voordele van het Rode Kruis. Weleda steunt deze actie door consumenten zelf het bedrag te laten bepalen wat ze willen neertellen voor drie producten: Duindoorn Voedende Bodylotion, Duindoorn Vitaliserende Handcrème en Duindoorn Vitaliseringsdouche. De volledige opbrengst van de verkoop van deze serie gaat naar Serious Request.

De pop-up store is geopend van woensdag 3 december tot woensdag 24 december 2014 vanaf 12 uur ‘s middags (maandag en dinsdag gesloten).

Kijk voor meer informatie over de openingsuren op www.weleda.nl

Meer artikelen

Default 120x600
Algemeen
Schrijf u in voor de nieuwsbrief