Nivea Double Effect Shower & Shave wint publieksprijs in de categorie Lichaamsverzorging

Geplaatst op: 24-11-2010

Nivea Double Effect Shower & Shave wint publieksprijs in de categorie Lichaamsverzorging

Voor het eerst werd dit jaar door de gezamenlijke glossy bladen van uitgeverij Sanoma de Holland Beauty Awards georganiseerd.

Nieuwe producten

De deskundige jury (hoofdredacteuren en beautyredacteuren) hadden alle nieuwe producten voor 2010 uitvoerig getest en daarvan een aantal genomineerd voor de Awards, lezers van verschillende glossybladen konden stemmen op de nieuwe producten bestaande uit vijf categoriën die waren genomineerd.

Meest favoriet

Meer dan 90.000 lezeressen van Sanoma Magazines, waaronder Beau Monde, Grazia, Nouveau en Cosmopolitan hadden gestemd op Nivea Double Effect Shower & Shave, het meest favoriet onder de lezeressen en won daarmee de publieksprijs in de categorie Lichaamsverzorging!

Winnaars categoriën

  • Lichaamsverzorging: Nivea Double Effect Shower & Shave
  • Gezichtsverzorging: Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector,
  • Cosmetica: Chanel Rouge Coco lipstick
  • Haarverzorging: John Frieda Root Awakening Strength Infusion Shampoo
  • Geuren: Armani Acqua di Gioia

Double Effect Shower & Shave

Het is een zachte huidvriendelijke pH-huidneutrale scheer- en douchecrème ineen met een heerlijke geur van passievrucht.  Met de verzorgende oliën scheer je je glad, terwijl het zachte schuim met avocado-olie je huid verzorgt en verzacht en het scheren nog makkelijker wordt! 

Meer artikelen

Default 120x600
Algemeen
Schrijf u in voor de nieuwsbrief