Nieuwe huisstijl en website voor OTC Medical

Geplaatst op: 18-04-2013

Nieuwe huisstijl en website voor OTC Medical

Het logo en de huisstijl van de website van OTC Medical zijn verbeterd en vernieuwd. Ze passen goed bij de ontwikkeling die het bedrijf doormaakt. De reden van de vernieuwde website is het beter te laten aansluiten op de huidige tijd. Ze zijn dan ook erg trots op de nieuwe website.

Het voldoet in de ogen van OTC Medical aan de belangrijkste aspecten van een goede website: het voorziet de gebruiker van de juiste informatie, is duidelijk en makkelijk in gebruik en sluit goed aan op de wensen van de klanten en leveranciers.

Kwaliteitsverbetering website

Op de website van OTC Medical zijn verschillende verbeteringen doorgevoerd. Het logo is aangepast, de kleuren zijn passend bij het logo gekozen en het lettertype is veranderd naar een duidelijkere variant. Verder zijn veel functionaliteiten verbeterd en toegevoegd. Zo zijn bijvoorbeeld de laatste Twitter berichten zichtbaar en zijn er links naar het You Tube kanaal en Linkedin pagina. Verder zijn de merken duidelijker in beeld gebracht om zo de herkenbaarheid te vergoten. Ook is er een aparte pagina gekomen waar de partners van OTC Medical worden vermeld.

Continue verbeteringen toepassen

Deze verbeteringen van de website passen bij het bedrijf. OTC Medical is altijd op zoek om verbeteringen toe te passen, klanten een betere service en ondersteuning te bieden en hun merken goed te laten groeien. In 2012 waren Biofreeze (60%), Audispray (64%) en Grahams Skincare (51%) de hardste groeiers (IMS, MAT 9 2012). Ze zijn hard aan het werk om hun merken in 2013 weer goed te laten groeien, zodat ze steeds meer bijdragen aan de omzet en winst van de klanten.

Uitbreiding merken

OTC Medical groeit hard met haar bestaande portfolio maar ziet ook kansen in nieuwe merken. Zo zijn de laatste twee nieuwe merken Eylure, marktleider in kunstwimpers, en DexSil, de beste vorm van Silicium voor vele toepassingen.

 

Meer informatie? Kijk op www.otc-medical.nl

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief