Nieuw reclamebureau en nieuwe verspreider voor D.I.O. Drogist

Geplaatst op: 21-01-2014

Nieuw reclamebureau en nieuwe verspreider voor D.I.O. Drogist

Het jaar 2014 begint goed voor D.I.O. Drogisterijen! In Drunen werd onlangs aan de Hugo de Grootstraat 40 een nieuwe winkel geopend én D.I.O. Drogisterijen is een samenwerking aangegaan met een nieuw reclamebureau en een nieuwe verspreider voor de reclamefolders.

Door deze nieuwe samenwerkingen worden alle reclame-uitingen van D.I.O. in een gloednieuw jasje gestoken.

Professionele retailpartner

Franca van Mourik is de kersverse en trotse eigenaresse van de nieuwe D.I.O. Drogisterij Drunen. Na 30 jaar werkzaam te zijn geweest in de apothekersbranche wilde zij na jaren eindelijk haar droom verwezenlijken: een eigen drogisterij! Toen de voormalige Van der Doelen drogisterij beschikbaar kwam, was dit het juiste moment. Na gesprekken met enkele franchiseondernemers, koos ze voor D.I.O. Belangrijke overweging voor haar keuze was de grote vrijheid in ondernemerschap die ze bij D.I.O. vond. Maar ook de persoonlijke begeleiding en het meedenken van D.I.O. maakten haar keuze een logische stap.

Nieuwe samenwerkingen

Maar er is nog meer nieuws over D.I.O.! Vanaf januari is D.I.O. Drogisterijen ook een samenwerking begonnen met het nieuwe reclamebureau Jump, die o.a. ook werkt voor HEMA, Gall & Gall, Intratuin en Praxis. De nieuwe verspreider Axender is een gerenommeerd verspreidbureau met o.a. Formido, Halfords, Kwantum en Scapino als klant. Deze stap laat D.I.O. Drogisterijen natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan.

Jos Jongstra bezorgt één dag D.I.O. folder

Vorige week maandag 13 januari vond er 's middags wel een ludieke actie plaats in Drunen want Jos Jongstra, algemeen directeur van FACO/D.I.O. drogisterijen, ging namelijk als mystery man eigenhandig met een grote tas de nieuwe folders van D.I.O. bezorgen in de winkelstraat van D.I.O. Drogisterij Drunen waar diverse vakbladen getuige van waren!

Nieuwe folderstijl

De nieuwe folders van D.I.O. worden niet alleen in een ander jasje gestoken, ook de inhoud van de folders ondersteunt nu meer de kernwaarden van D.I.O.; Altijd dichtbij, Goed advies, Persoonlijke benadering en Voordelig. In de folders gaat D.I.O. de dialoog met de klant aan, dit komt tot uiting in de tekstballonnetjes verspreid door de hele folder; de klant stelt een vraag en D.I.O. geeft antwoord. De nieuwe folderstijl wordt in alle uitingen van D.I.O. doorgevoerd zoals in de folders, winkels en D.I.O. webshop. Er wordt gewerkt met thema's, die allemaal hun eigen kleur hebben, hetgeen de overzichtelijkheid ten goede komt. De folders zijn opvallender en hebben een meer eigen stem en kleur: een uitstraling die D.I.O. als gegoten zit.

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief