Negen succesvolle dagen voor D.I.O. op de huishoudbeurs

Geplaatst op: 01-04-2011

Negen succesvolle dagen voor D.I.O. op de huishoudbeurs

Het waren negen geslaagde dagen voor D.I.O. op ‘het grootste vriendinnenfeest van Nederland' die plaats vond op de huishoudbeurs van 12 t/m 20 februari in de Rai in Amsterdam.

Kennis maken met D.I.O

Het doel was om consumenten kennis te laten maken met D.I.O. en traffic te genereren in de winkels. Dat het geslaagd was bleek al uit de reactie van consumenten: "Hé, jullie zijn van de televisiereclame met die hond. Ik kom altijd bij de D.I.O. bij mij om de hoek, wat leuk dat jullie hier ook staan!". Ook opmerkingen als "die zit niet bij ons in het dorp",  konden vaak in de kiem worden gesmoord. "Mevrouw kent u Egbert de Wit in Almere / Meindersma in Sneek / Anna in Aalsmeer?" "Ja, die ken ik wel." "Nou kom een keer langs, dan krijgt u met deze bon 20% korting op uw volledige aankoop". 

Gratis kortingsbonnen

Men is vaak wel goed bekend met een drogist, het is soms alleen niet bekend dat dit een D.I.O. drogisterij is. Er waren natuurlijk ook mensen op de beurs die überhaupt geen idee hadden van een D.I.O. drogisterij in de buurt. Deze mensen hebben ze op de beurs met de postcodecheck kunnen helpen aan het juiste dichtstbijzijnde D.I.O.-adres bij hun in de buurt. Vandaar dat de kortingsbonnen, die men tot 31 maart kon inleveren bij één van de 170 D.I.O.-winkels, gretig aftrek vonden.

Veel voordeel bij de D.I.O.-stand

Natuurlijk profiteerden bezoekers op de D.I.O.-stand ook van veel voordeel. De 226.614 bezoekers van de huishoudbeurs konden een leuke D.I.O. shopper gevuld met Idyl Ons Huismerk kopen voor € 7. De consumentenwaarde bedroeg €15! Daarnaast werd de bezoeker nog verwend met een zakje Klene drop. Al met al kan D.I.O. spreken van negen succesvolle dagen.

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief