Mooi uit Katwijk wint titel 'Mooiste Parfumerie van Nederland 2013'
Geplaatst op: 11-11-2013

Tijdens het jaarlijkse Mooi feest is Parfumerie Mooi, van Peter Parlevliet en Cheressa Zandstra, gekozen tot 'Mooiste Parfumerie van Nederland 2013'. Vol trots namen ze de begeerde beker in ontvangst en mogen ze zich een jaar lang de Mooiste Parfumerie van Nederland noemen.
De beoordelingen
Een jaar lang zijn alle Mooi winkels beoordeeld op klantvriendelijkheid, kwaliteit van het advies, resultaat en het uitdragen van de Mooi filosofie om klanten zich nog mooier te laten voelen. Tot en met de laatste week waren er meerdere kanshebbers; immers alle Mooi winkels hebben hun uiterste best hebben gedaan om deze eervolle titel in de wacht te slepen. Mooi in Katwijk kwam als winnaar uit de bus; het team heeft op alle onderdelen hoog gescoord.
Trots op team
Peter Parlevliet van Mooi in Katwijk: "Hier hebben we een heel jaar keihard voor gewerkt. Ik ben zo enorm trots op mijn team. Zij zorgen er elke dag weer voor dat we het Mooi concept op de juiste manier uitdragen en dat de consument zich volledig thuis voelt in de wereld van Mooi." Het winnende team uit Katwijk gaat binnenkort genieten van een geheel verzorgd weekend in een Bilderberg hotel en mag zich een jaar lang Mooiste Parfumerie van Nederland noemen.
Geweldige prestatie
Peter van der Meer, algemeen directeur Mooi Parfumerie: "Het was een geweldige strijd, waarbij alle winkels hun uiterste best hebben gedaan. Het is prachtig om te zien hoe ieder team het Mooi concept uitdraagt. Ik ben supertrots! Maar nu gaat het om de winnaar, dus ik feliciteer Mooi in Katwijk met deze geweldige prestatie. Ik sluit me aan bij Peter Parlevliet: het team van Mooi in Katwijk heeft het fantastisch gedaan. Ik wil echter ook benadrukken dat de ondernemers van Katwijk de drijvende kracht achter het succes zijn. Peter en Cheressa hebben een grenzeloze ambitie en zijn een schoolvoorbeeld van lokaal ondernemerschap."
Kijk voor meer informatie over Mooi Parfumerie op www.mooi.nl.
Meer artikelen
- [04-02]XCJ Reclameproductie ontwikkeld introductiebox voor Multi-Gyn en Multi-Oral…
- [22-01]Stichting Drogisterij en Parfumerie Belangen organiseert bijeenkomst voor o…
- [23-11]De A.Vogel Advies Expert 2015 van DrogiWeb is bekend!
- [21-09]Alexander Wang ontwerpt Limited Edition fles voor Evian
- [25-06]L’Oréal opent eerste Outlet Store in Nederland
- [01-06]Crowdfundcampagne voor succesvolle behandelmethode voor (ex-)borstkankerpat…
- [28-05]Schokkende video: wat uv-straling doet met je huid zonder goede bescherming…
- [28-04]Eten we genoeg groente, fruit en vis?
- [23-04]Win bij Kruidvat met de haarstylingproducten van Proset leuke prijzen
- [21-04]Verras mama: ontwerp je eigen persoonlijke Kleenex tissuebox voor Moederdag…
- [10-04]Meda Pharma beloond persoonlijk winnende Etos-filialen met taart
- [04-03]Odorex vijf jaar sterhoofdsponsor van Drunense Duinenloop
- [03-03]OTC Medical neemt anti-transpirant Perspirex over
- [09-02]2014 recordjaar voor cosmeticamerk essence en Catrice
- [04-02]Kuypers Cosmetics nieuwe distributeur van Starbalm en Sunbada
- [03-02]XCJ en OTC Medical breiden samenwerking uit
- [02-02]Drogisterijen voor consument slecht bereikbaar
- [14-01]Nieuwe proefexamens Pharmacon
- [29-12]Win bij DrogiWeb een Zelf Zorg dag t.w.v. 150 euro!
- [29-12]Bach Rescue Remedy Pets, speciaal voor dieren
- [23-12]Pharmacon voldoet aan beleidsregels aanwijzing examenorganisaties drogister…
- [10-12]Pop-up store van Weleda in Haarlem
- [11-11]E-health zelfmanagementprogramma voor mensen met chronische huidaandoening…
- [10-11]Pour Vous Hoeben geopend in Panningen
- [28-10]Check Je Werkstress Week in november