L'Oréal Nederland wint Klacht.nl Award

Geplaatst op: 28-02-2013

L'Oréal Nederland wint Klacht.nl Award

Cosmeticaconcern L'Oreal is het snelste in het oplossen van klachten voor consumenten in de categorie Beauty & Welness. Nederlands grootste klachtensite Klacht.nl heeft L'Oréal Nederland een award uitgereikt omdat het bedrijf vrijwel alle vragen en opmerkingen het snelste heeft opgelost en beantwoord.

Alle opmerkingen die via deze website bij het cosmeticaconcern terecht zijn gekomen zijn gemiddeld binnen 2 dagen beantwoord en opgelost.

Zorgvuldig en deskundig

Lisette Kleute, Manager Consumentenservice: "Deze award is een bevestiging van de nauwe betrokkenheid die wij met onze consumenten onderhouden en een teken dat wij hun opmerkingen serieus nemen". Vragen en opmerkingen van consumenten over de producten vormen een bron van informatie voor L'Oréal en worden daarom zorgvuldig geregistreerd en behandeld. Dagelijks is een team van beautyspecialisten bereikbaar om alle vragen van consumenten deskundig te beantwoorden.

Consumenten kunnen L'Oréal op werkdagen, tijdens kantooruren, bereiken via telefoonnummer 023-5499 500. Daarnaast kunnen zij ook een e-mail sturen via informatiecentrum@nl.loreal.com


Meer artikelen

Default 120x600
Algemeen
Schrijf u in voor de nieuwsbrief