Lijn van Charles Worthington gerestyled

Geplaatst op: 06-05-2013

Lijn van Charles Worthington gerestyled

De haarverzorgingsproducten van Charles Worthington blijven zich verbeteren en vernieuwen! De hele lijn van Charles Worthington heeft onlangs een complete restyling ondergaan, zo is de uitstraling verbeterd en zijn er nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd.

Of je nu krullend, stijl, lang, kort, dik, dun, gekleurd, futloos of droog en onhandelbaar haar hebt, Charles Worthington heeft voor ieder haartype de juiste producten.

Vier segmenten

De nieuwe range van producten is ontwikkeld omdat vrouwen haar willen dat sterk oogt, en gezond en glanzend is. De lijn bestaat uit de volgende 4 segmenten:

  • "Volume & Bounce": speciale shampoos en revolutionaire styling formules die het haar dikker maken en de dichtheid van het haar verhogen. Verrijkt met het indrukwekkende "Voluminous Complex & Collagen", en geurend naar bessen, zachte perzik en sprankelende roze grapefruit. Het haar wordt weer "big, bouncy & full of body".
  • "Strenght & Repair": met o.a. het Loger & Stronger Hair Masque. Dit voedende masker is geformuleerd zodat het haar tot zijn maximale potentieel groeit. Ook is het wetenschappelijk bewezen dat het haaruitval tot wel 92% reduceert. Het masker kan direct na het gebruik van de shampoo aangebracht worden.
  • "Style Better": met o.a. een vochtbestendige haarspray die een "red carpet look" tot wel 8 uur in model houdt, maar indien gewenst ook gemakkelijk aangepast kan worden. De "Sweet Blue Lupin Peptide" zocht voor glans en hydratatie.
  • "Moisturer Seal": producten die het haar perfect voeden. Droog of grof haar staat erom bekend dat het moeilijk style-baar is. De Moisture Seal range is verrijkt met voedende Argan Oil en geurt naar limoen, mandarijn en witte bloemen. Perfect voor dagelijks gebruik, om te voeden, glad te strijken, te ontwarren en te hydrateren zonder dat het haar inzakt.


Exclusief verkrijgbaar bij Etos

De producten van Charles Worthington wordt exclusief bij Etos verkocht. Charles Worthington staat voor "tijdloos", "elegant", "zelfverzekerd", "expertise" en "betoverend", steekwoorden die passen bij de uitstraling van Etos, en bij de producten die klanten zoeken bij Etos.

Historie Charles Worthington

Charles Worthington kwam 25 jaar geleden London binnen als een wervelwind toen hij zijn salons opende. Vandaag de dag staat Charles Worthington's team van experts en zijn producten aan het front van behandeling en styling. Charles Worthington is voor vrouwen die weten dat mooi haar even belangrijk is voor de complete look, net als een jurk, schoenen of make-up.

Meer informatie over de producten van Charles Worthington? Kijk op www.charlesworthington.com

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief