Idyl Ons Huismerk blijft maar groeien

Geplaatst op: 03-11-2010

Idyl Ons Huismerk blijft maar groeien

Idyl, het huismerk van onder andere de D.I.O. drogisterijen, blijft zich ontwikkelen.

Mondwaterlijn in nieuw jasje

De Idyl Mondwaters zijn vernieuwd en bestaan nu uit Idyl Mondwater Anti-Tandsteen en Frisse Mint. De producten zijn sinds begin oktober verkrijgbaar. "De eerste omzetcijfers laten nu al een stijgende lijn zien", aldus Tjeerd Verbeke, Unit Manager Private Label. "De mondwaterlijn is in een nieuw jasje gestoken en daarnaast is de formule verbeterd."

Assortiment papier uitgebreid

Bovendien laat Verbeke weten dat het assortiment papier half november uitgebreid wordt met Idyl Wattenschijfjes en Idyl Vochtig toiletpapier. Maar hier blijft het niet bij.

Compleet nieuwe lijnen

In het eerste kwartaal van 2011 kan de consument ook nog een complete nieuwe tandenborstel- en shampoo- / crèmespoelinglijn van het huismerk verwachten. De productgroep familyplanning wordt uitgebreid en er worden diverse productlijnen verbeterd en in een nieuw jasje gestoken.

Dik Trom

Week 47 staat voor Idyl in het teken van de "Dik Trom" actie. Dik Trom is de filmsensatie van 2010 en gaat 25 november in première. Bij aankoop van twee Idyl producten krijgt de consument een kraskaart waarmee bioscoopkaartjes of één van de 80.000 andere prijzen te winnen zijn.

Sterke en pragmatische visie

Idyl heeft zich ontwikkeld tot een onmisbare tool voor de D.I.O. drogisterijen. Dit komt door de sterke en pragmatische visie: een prijs/kwaliteit verhouding die voldoet aan de hoogste verwachtingen, met behoud van een prima marge voor de ondernemer.

Prijsstelling

De prijsstelling is tevens bedoeld om de consument in de D.I.O. drogisterij een prijsveilig gevoel te geven. De keuze binnen het Idyl assortiment is intussen zeer breed.

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief