Hind tot eind 2012 het gezicht van THERME Skincare

Geplaatst op: 17-08-2011

Hind tot eind 2012 het gezicht van THERME Skincare

THERME Skincare startte in augustus 2010 een unieke samenwerking met de beeldschone en charismatische zangeres Hind Laroussi.

Hind & THERME

Toen Hind in augustus 2010 door THERME werd gevraagd om het gezicht te worden van het merk, melde zij destijds in een interview: "De keuze was niet moeilijk, ik ben erg enthousiast over de geurbeleving en de grote diversiteit aan producten. Voor iedere situatie en stemming is er een passende huidverzorgingvariant en daarbij komt dat de producten een erg goed effect hebben op mijn huid. Het concept Wereldkuren sluit ook perfect aan bij de Crosspop gedachte, waarop mijn aankomende CD ‘Hind Crosspop' is gebaseerd. Het is popmuziek met invloeden van verschillende stijlen, zoals; Soul, Flamenco, R&B en Jazz. Mijn stijl past perfect bij de belevenis en sferen van de Wereldkuren van THERME", aldus Hind.

Diverse reclamecampagnes

Onlangs verlengde THERME Skincare de samenwerking met Hind, hetgeen betekent dat de zangeres zowel dit jaar als in heel 2012 het boegbeeld van het populaire merk zal blijven en zal Hind volop te zien zijn in diverse reclamecampagnes van THERME Skincare.

Ook in 2012 dé perfecte combinatie

Hind is een kosmopolitische jonge vrouw, met een exotische uitstraling en een diversiteit qua culturele achtergrond. In combinatie met haar pure en adembenemende schoonheid, vertegenwoordigt zij hiermee precies de uitstraling van de immens populaire THERME Wereldkuren. De THERME Wereldkuren en Hind vormen de perfecte combinatie, omdat beiden een mix van stijlen en culturen afkomstig uit verschillende landen en werelddelen vertegenwoordigen.

Meer informatie: www.therme.nl

Bron: Cosmetitext PR

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief