DrogiWeb in actie voor behoud van Nederlands Drogisterij Museum

Geplaatst op: 01-12-2011

DrogiWeb in actie voor behoud van Nederlands Drogisterij Museum

Het Nederlands Drogisterij Museum in Maarssen heeft dringend geld nodig om te kunnen blijven bestaan, daarom heeft ook DrogiWeb zich ingezet met een speciale actie. 

Gratis producttrainingen 

Al meer dan 4 jaar kunnen drogisterij medewerkers gratis en geheel vrijblijvend via DrogiWeb diverse cursussen volgen over producten die zij verkopen in de winkel. Na het behalen van een producttraining ontvangen zij een certificaat en verdienen ze Sterren waarmee ze kunnen sparen voor de leukste cadeaus en belevenissen.

Sterren voor het museum

Omdat er geld nodig is voor het behoud van het Nederlands Drogisterij Museum in Maarssen heeft DrogiWeb, die zeer begaan is met het museum, een speciale actie bedacht! Drogisterij medewerkers die een cursus via DrogiWeb hebben gevolgd en daar Sterren mee hebben verdient kunnen nu ook Sterren aan het museum doneren, zo kunnen ze helpen om de historie van de Drogisterijbranche te redden en mogen ze bovendien gratis naar het unieke museum!

Inmiddels is deze actie met groot succes afgesloten, dankzij de cursisten die hun sterren hebben gedoneerd en met een bijdrage van DrogiWeb hebben zij in totaal 500 euro opgehaald voor het museum!!

Meer weten over DrogiWeb? Ga naar www.drogiweb.nl

Bedrijven die zich ook fantastisch hebben ingezet voor het behoud van het museum: Monsmedia (Nieuwe Drogist en Marketing Results), DW (Drogistenweekblad), CBD, HB Publishing (Lijfblad, UA en L'essence), Careality, Faco Retail (D.I.O. drogist), Pavèz 100% Natural Skincare, Trophax, Elma Multimedia, Herbapharm, JUVO Nederland, Kringloopwinkel "De Cirkel" Stichtse Vecht (Maarssen), Dorette Damme, Mevr. Vos-Koeberg, Mevr. van Houten-van Bommel en Drogisterij 'De Aar' uit Krimpen a/d IJssel.

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief