D.I.O. Drogist verkozen door consument tot Beste Servicedrogist 2015

Geplaatst op: 18-03-2015

D.I.O. Drogist verkozen door consument tot Beste Servicedrogist 2015

Uit het jaarlijkse Voorjaarsrapport van marktonderzoeksbureau GfK 2015 heeft de consument D.I.O. Drogist verkozen tot Beste Servicedrogist van het Jaar.

Een opsteker en een bevestiging voor alle D.I.O. drogisten die deskundigheid en het geven van gedegen advies hoog in het vaandel hebben staan.

Servicegerichtheid

Servicegerichtheid is immers het aspect bij uitstek waarmee D.I.O. zich al jaren weet te onderscheiden. Het bewijs daarvan is dat de grote schare van vaste klanten de D.I.O. drogist steeds meer weet te waarderen en daar is D.I.O. ze dankbaar voor. D.I.O. is vereerd door deze titel en zal deze met trots dragen.

Deskundig, kwaliteit en sfeer

Volgens het Voorjaarsrapport 2015 scoort D.I.O. het beste op de punten deskundigheid van het personeel, de kwaliteit van de artikelen en de sfeer in de winkel. D.I.O. behaalde haar hoogste scores ooit. Deze stijgende lijn in rapportcijfers is voor D.I.O. drogisterijen een teken dat haar speerpunten effectief en onderscheidend zijn.

Persoonlijke benadering

Service, gedegen advies, en professioneel opgeleid personeel waren altijd al en zullen ook in de toekomst de speerpunten blijven van de zelfstandige D.I.O. ondernemer. Ook het feit dat D.I.O. hoge ogen gooit met de goede sfeer in de winkel, bevestigt dat de investeringen in het nieuwe communicatieplan werkt. Daarnaast blijkt dat de persoonlijke benadering van het personeel, dat altijd tijd heeft voor een praatje en dat zijn klanten bijna altijd persoonlijk kent, zijn vruchten afwerpt.

Trouwe klanten

D.I.O. drogisterijen weet als geen ander dat zij de titel van Beste Servicedrogist van het Jaar vooral te danken heeft aan haar klanten. In de D.I.O. folders zullen de drogisten het dan ook niet nalaten hun trouwe klanten uitgebreid te bedanken. Het is voor alle 170 D.I.O. drogisterijen in Nederland de ideale gelegenheid om zich in de kijker zetten. En voor de klant is het de bevestiging van wat zij eigenlijk al wisten: dat ze altijd al de juiste drogisterij binnen liepen.

Aan D.I.O. nu de taak om met deze prijs in handen gewoon weer hard aan het werk te gaan en de klant nog beter van dienst te zijn.

 

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief