DeTuinen.nl winnaar van Web Performance Scan Vitaminen

Geplaatst op: 27-05-2015

DeTuinen.nl winnaar van Web Performance Scan Vitaminen

Veel consumenten kopen online het liefst hun vitaminen bij DeTuinen.nl. Dit blijkt uit een onderzoek van de Web Performance Scan die WUA! afgelopen maand uitvoerde.

Tijdens de vorige meting eindigde De Tuinen nog op de 7e plaats, nu behaalde ze de nummer 1 positie.

Overzichtelijke website

Wat consumenten erg waarderen aan DeTuinen.nl is het ruime aanbod en de overzichtelijkheid van de site. ‘Overzichtelijk, ruim gesorteerd en gemakkelijk vindbaar', somt een tevreden consument op. Consumenten willen graag direct de informatie zien die voor hen belangrijk is en dat is precies wat de site van De Tuinen doet.

Breedste assortiment voedingssupplementen

Lisette Ensing, E-commerce Manager Holland & Barrett Benelux: "Wij zijn erg trots op deze externe erkenning. De Tuinen maakt een prachtige groei door en afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan de verbetering van onze site en vindbaarheid. We verkopen het breedste assortiment voedingssupplementen van Nederland en onze focus ligt erop om onze klanten het winkelen te vergemakkelijken en goed te adviseren, anytime, anywhere!"

Online oriëntatiegedrag

In april 2015 heeft WUA! onderzoek gedaan naar het online oriëntatiegedrag van de Nederlandse consument die online vitaminen wil kopen. De ranking is gebaseerd op het unieke Web Performance Model van WUA!. De belangrijkste factoren voor het berekenen van de score per aanbieder zijn Vindbaarheid, Doorgaan, beleving van Look & Feel, Aanbod en Merk en Voorkeur.

Bron: onderzoek www.wua.nl

DeTuinen.nl wordt binnenkort HollandandBarrett.nl

Meer artikelen

Default 120x600
Algemeen
Schrijf u in voor de nieuwsbrief