DA en Etos weer genomineerd voor Klantvriendelijkste Bedrijf

Geplaatst op: 26-08-2011

DA en Etos weer genomineerd voor Klantvriendelijkste Bedrijf

DA drogist en Etos zijn dit jaar weer opnieuw genomineerd voor de titlel voor het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland van 2011!

Vijf belangrijkste factoren

MarketResponse heeft onderzoek gedaan onder 2.500 consumenten naar het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland wat de top 10 van de genomineerde bedrijven opleverde. De verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf richt zich op positieve klantervaringen. De vijf belangrijkste factoren die de klantvriendelijkheid bepalen zijn volgens de consument het tijdig oplossen van fouten, goede bereikbaarheid, beloftes nakomen, flexibiliteit en klanten alleen benaderen met relevante informatie.

De 10 genomineerden van 2011

  • ANWB
  • ASN Bank
  • Bol.com
  • DA drogist
  • Etos
  • Gall & Gall
  • Hema
  • Ikea
  • Jumbo
  • Landal GreenParks

Uitslag 27 september

De scores van consumenten van de vijf belangrijkste factoren bepalen uiteindelijk welke organisatie het klantvriendelijkste bedrijf van 2011 is. Op dinsdag 27 september 2011 wordt de winnaar van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in Leusden bekend gemaakt. Landal GreenParks was in 2010 het meest klantvriendelijke bedrijf.

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief