DA Drogisterij & Parfumerie weer genomineerd voor 'Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013'

Geplaatst op: 27-08-2013

DA Drogisterij & Parfumerie weer genomineerd voor 'Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013'

Een mooier compliment kun je als bedrijf niet krijgen. Gister werd door het team van MarketResponse, bekendgemaakt, die tijdens een ‘tour' door Nederland de genomineerde bedrijven kwamen verrassen, Da wederom genomineerd is door consumenten voor de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013'!

DA won in 2011 de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf', vorig jaar behoorde de drogistenorganisatie wederom tot de top tien. In maart 2013 is DA verkozen tot ‘Beste Drogist van Nederland'.

Gewilde titel voor bedrijven

Dit jaar wordt voor de zevende keer achtereenvolgende keer door bureau MarketResponse onderzocht welk bedrijf als meest klantvriendelijk wordt ervaren. Dit onderzoek onder 2.500 consumenten heeft geleid tot een top-10 van bedrijven, waar DA er één van is. Het ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland' wordt volledig bepaald door consumenten en is daarom ook een gewilde titel voor bedrijven. Dit jaar is het thema ‘Oprecht Betrokken'; met de klant meedenken, je inleven en er naar handelen

DA trots op nominatie

DA staat voor vriendelijke service, persoonlijk advies en een inspirerend assortiment. Op lokaal niveau geven zelfstandig ondernemers invulling aan deze waarden. Zij kennen de klant en zorgen er graag voor dat zij zich welkom voelt in de winkel. Dat de consument DA wederom ziet als één van de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland, daar is DA trots op. Directeur Winkeloperatie Hans Wagner: ‘Deze nominatie is een mooi compliment. Onze ondernemers staan voor klantvriendelijkheid en betrokkenheid bij de consument. Het thema van de verkiezing van dit jaar is dan zo mogelijk een nog mooier compliment voor onze ondernemers en medewerkers'.

De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gaat een representatief online onderzoek onder 2500 Nederlandse consumenten vooraf. De respondenten zijn willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van MarketResponse. Zij konden in de vragenlijst aangeven hoe zij de klantvriendelijkheid van bedrijven waar zij klant zijn beoordeelden op een aantal klantvriendelijkheidscriteria. Het onderzoek resulteert in een shortlist van 10 klantvriendelijke bedrijven. Op basis van deze shortlist bepaalt een consumentenjury wie zich voor een jaar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland mag noemen.

Op dinsdag 24 september wordt tijdens een event in Leusden bekendgemaakt wie van de tien genomineerden zich dit jaar het Klantvriendelijkste Bedrijf mag noemen.

Kijk voor meer informatie over de uitreiking, het onderzoek en de genomineerden op: www.klantvriendelijkstebedrijf.nl

Bron: www.da.nl

Meer artikelen

Default 120x600
Algemeen
Schrijf u in voor de nieuwsbrief