Da Drogist is Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2011!

Geplaatst op: 27-09-2011

Da Drogist is Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2011!

Da Drogist is vandaag onder de consumenten verkozen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2011, een prijs om trots op te zijn!

De vijf belangrijkste factoren

MarketResponse had onderzoek gedaan onder 2.500 consumenten naar het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. De verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf richtte zich op positieve klantervaringen. De vijf belangrijkste factoren die de klantvriendelijkheid bepaalde waren het tijdig oplossen van fouten, goede bereikbaarheid, beloftes nakomen, flexibiliteit en klanten alleen benaderen met relevante informatie.

Klantvriendelijkheid is begrip geworden

De winnaar van 2010 was Landal GreenParks die dit jaar tweede werd, derde dit jaar werd Gall & Gall. Klantvriendelijkheid is een belangrijk begrip geworden waar klanten veel waarde aan hechten. DA Drogist scoorde van de vijf belangrijkste factoren het beste (van alle 10 genomineerden) op het niet onnodig lastigvallen van klanten en alleen benaderen met relevante informatie.

 

Wij feliciteren DA Drogist met het behalen van de award voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2011!

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief