D.I.O. onderzoekt klanttevredenheid

Geplaatst op: 24-09-2010

D.I.O. onderzoekt klanttevredenheid

Op 20 september jl. is FACO, de retailorganisatie achter de D.I.O. drogisterijen, in samenwerking met onderzoeksbureau Nielsen van start gegaan met een onderzoek naar de klanttevredenheid binnen de D.I.O. drogisterijen.

Enquête

Iedere winkel wordt met behulp van een enquête door de klant beoordeelt. Men onderzoekt de uitstraling van de winkel, het assortiment, het personeel en meer. Ook wordt er gekeken naar de demografische gegevens van de klant en haar koopgedrag. Met een ingevulde enquête maakt de klant kans op een dinerbon ter waarde van € 75,00.

De beste drogisterijformule

D.I.O. wil graag meer naamsbekendheid opbouwen en hoopt aan de hand van onderzoeksuitkomsten nog beter in te kunnen spelen op de behoeften van de klant. Het uiteindelijke doel van D.I.O. is de beste drogisterijformule van Nederland te worden.

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief