Crowdfundcampagne voor succesvolle behandelmethode voor (ex-)borstkankerpatiënten

Geplaatst op: 01-06-2015

Crowdfundcampagne voor succesvolle behandelmethode voor (ex-)borstkankerpatiënten

De 28-jarige Ondernemer en huidtherapeute Lucette Vermeijden heeft vandaag een hele bijzondere crowdfundcampagne gelanceerd om een behandelmethode voor (ex-)borstkankerpatiënten in heel Nederland beschikbaar te maken.

In het bijbehorende filmpje gaat ze zelf ook letterlijk uit de kleren om te onderstrepen dat de nazorg van borstkanker meer inhoudt dan uitsluitend medische zorg.

Speciale en comfortabele lingerielijn Jolie Care

Lucette Vermeijden richtte drie jaar geleden haar praktijk Nazorg Borstkanker in Haarlem op. De praktijk en behandelmethode worden in Haarlem en omstreken geroemd omdat zij (ex-)borstkankerpatiënten aantoonbaar sneller laten herstellen. Maar Vermeijden wil meer. Zij wil de behandelmethode van Nazorg Borstkanker voor (ex-)borstkankerpatiënten in heel Nederland bereikbaar maken en bovendien op laten nemen in het pakket bij zorgverzekeraars.“Zolang ik afhankelijk blijf van de medische wereld en de zorgsector zoals die op dit moment in Nederland georganiseerd is, dan gaat dat nog veel te lang duren. Ik ga het daarom nu zelf realiseren door een speciale lingerielijn te ontwikkelen voor (ex-)borstkankerpatiënten. Deze lingerielijn, onder de merknaam Jolie Care, zal vervolgens de financiële basis vormen om mijn droom werkelijkheid te laten worden”, aldus Vermeijden.

Team van professionals

Lingeriemerk Sapph heeft inmiddels toegezegd Vermeijden te ondersteunen bij het ontwerp- en productieproces. Naast Saphh heeft Vermeijden ook een aantal gerenommeerde namen uit de zorg-, mode- en retailbranche aan zich verbonden. Zo hebben onder andere Jan van Bodegom (oprichter en directeur Alexander Monro Borstkankerziekenhuis), Sabine Uitslag (ex-Tweede Kamerlid CDA en voorzitter NVH), Sasja Leenders (CEO Sapph) en Kyra Marcopoulus (CEO Kyra & Co) zitting genomen in de adviesraad.

Investeren

Investeren in Jolie Care is heel eenvoudig. Ga nu naar www.crowdaboutnow.nl/joliecare en zorg dat 170.000 vrouwen met borstkanker zich niet alleen veel beter voelen maar vooral ook veel mooier en aantrekkelijker.

Meer artikelen

Default 120x600
Algemeen
Schrijf u in voor de nieuwsbrief