Cosmeticamerk Essence en Justin Bieber samen op wereldtour

Geplaatst op: 12-02-2013

Cosmeticamerk Essence en Justin Bieber samen op wereldtour

Het bekende cosmeticamerk Essence is de officiële make-up partner van de Justin Bieber "Believe"-Tour 2013 en vergezelt de 18-jarige megaster op zijn talloze concerten in de Verenigde Staten en Europa.

De "Believe"-Tour 2013 is van start gegaan op 26 januari.

Meer dan alleen concerten

Of het nu New York, Barcelona of Berlijn is - elke stad zal compleet uit z'n dak gaan als de "American Artist of the Year" de stad aandoet. Behalve coole make-up stands bij geselecteerde concerten, biedt essence nog meer highlights aan: prijsvragen waarmee men kaartjes kan winnen, exclusieve Meet & Greets met Justin (compleet met reisarrangement en accomodatie), een gelimiteerde Trend Edition en goede doelenprojecten van Justin Bieber die door essence worden gesteund.

Meest succesvolle jonge popartiest

Met meer dan 15 miljoen verkochte albums, 48 miljoen fans op Facebook en ruim 3 miljard views op Youtube, is Justin Bieber een van de meest succesvolle jonge muzikanten van onze tijd. De in Canada geboren popster won al zeven American Music Awards en vijf European Music Awards, waaronder die van beste popartiest. Bovendien is hij de "meest gegooglede" persoon ter wereld.

Perfecte match

Een succesvolle combinatie: met haar doelgroep is Essence, het jonge cosmeticamerk, een perfecte match met de populaire zanger. Niet voor niets is Essence marktleider (gebaseerd op verkoop in stuks) in 11 landen en overall het best verkopende cosmeticamerk in het lage prijssegment ter wereld*!

*Bron: Euromonitor International Limited 2011

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief