2014 recordjaar voor cosmeticamerk essence en Catrice

Geplaatst op: 09-02-2015

2014 recordjaar voor cosmeticamerk essence en Catrice

Het Duitse cosmeticabedrijf cosnova Beauty blijft in rap tempo groeien en laat nieuwe records zien voor het fiscale jaar 2014.

Succesvol jaar

Met de hoogste omzet in de historie van het bedrijf, een toename in het aantal distributiekanalen en het hoogste aantal werknemers sinds de oprichting, kijkt cosnova Beauty terug op een zeer succesvol jaar.

Verkoopcijfers

Het bedrijf rapporteerde 13% toename in sales gedurende het afgelopen fiscale jaar. Hiermee overtreft cosnova Beauty de verkoopcijfers van vorig jaar (€ 247,5 miljoen) en bereikt het een netto sales omzet van 279,3 miljoen euro.

Favoriet bij alle leeftijden

Christina Oster-Daum, eigenaar en Managing Director van cosnova Beauty: “Sinds de oprichting van het bedrijf in 2001 zijn we elk fiscaal jaar geëindigd met een doubledigit groei in sales. Deze voortdurende groei bevestigt dat onze beide cosmeticamerken, essence en Catrice, stevig favoriet zijn én blijven bij vrouwen van alle leeftijden, over de hele wereld.

Het cosmeticamerk Catrice is verkrijgbaar in ruim 50 landen, essence in bijna 80 landen.

Meer artikelen

Schrijf u in voor de nieuwsbrief